Reklamacje i zwroty
Wsparcie w sprawie skarg
Jeśli masz skargę na przykład na otrzymany produkt(-y) lub naszą obsługę, prosimy o zgłoszenie tego pisemnie, za pomocą formularza kontaktowego. Oczywiście chętnie również wysłuchamy Cię telefonicznie, aby omówić ewentualne zastrzeżenia.
Jesteśmy dostępni telefonicznie w dni robocze od 8.30 do 17:00 pod numerem +31 (0)541- 74 6030.
Prosimy o zgłoszenie ewentualnej skargi w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu produktów.
Zwroty
Jeśli chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów, prosimy najpierw o zapoznanie się z ogólnymi warunkami. Znajdziesz tam informacje, czy kwalifikujesz się do zwrotu.
Zwroty mogą być dokonywane w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu i w oryginalnym kartonie. Skontaktuj się z nami, aby zgłosić swój zwrot.
Formularze zwrotu można pobrać poniżej:
Zwroty można wysyłać na następujące adresy:
Siedziba główna + magazyn (Holandia):
VehGro
Zuthpenstraat 8
7575 EJ - Oldenzaal
Magazyn Niemcy:
VehGro / MJT Group
Wienerstraße 22
D-48455 Bad Bentheim
Niemcy
