Reklamacje i zwroty

Wsparcie w sprawie skarg

Jeśli masz skargę na przykład na otrzymany produkt(-y) lub naszą obsługę, prosimy o zgłoszenie tego pisemnie, za pomocą formularza kontaktowego. Oczywiście chętnie również wysłuchamy Cię telefonicznie, aby omówić ewentualne zastrzeżenia.

 

Jesteśmy dostępni telefonicznie w dni robocze od 8.30 do 17:00 pod numerem +31 (0)541- 74 6030.

Prosimy o zgłoszenie ewentualnej skargi w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu produktów.

 

Zwroty

Jeśli chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów, prosimy najpierw o zapoznanie się z ogólnymi warunkami. Znajdziesz tam informacje, czy kwalifikujesz się do zwrotu.

Zwroty mogą być dokonywane w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu i w oryginalnym kartonie. Skontaktuj się z nami, aby zgłosić swój zwrot.

 

Formularze zwrotu można pobrać poniżej:

Formularz zwrotu       

 

Zwroty można wysyłać na następujące adresy:

 

Siedziba główna + magazyn (Holandia):

VehGro 
Zuthpenstraat 8
7575 EJ - Oldenzaal

 

Magazyn Niemcy:

VehGro / MJT Group  
Wienerstraße 22
D-48455 Bad Bentheim
Niemcy